سلوک

و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون... بقره 216

سلوک

و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون... بقره 216

سلوک

برای جانبازی در راه آرمان ها، یادبگیر که در این سیّاره رنج، صبورترین انسانها باشی.

**********

خدایا !

آنگونه زنده ام بدار که نشکند

دلی از زنده بودنم ...

و آنگونه بمیرانم

که به وجد نیاید کسی از نبودنم...

موضوعات وبلاگ
جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

پنجره فولاد...

به نام خدا"

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام).

گفت: ما سالی چندبار میریم مشهد....

گفتم: خوش به سعادت شما. مثل اینکه امام رضا خیلی هوای شما رو داره.....

دلم هوای مشهدو کرده همین............... آقاجانم! کی ما رو دعوت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلهای آلوده هم برات تنگ میشه......................

دلم صحن انقلابتو میخاد...

پنجره فولادت...

سقاخونت......

.

.

.

+ دانلود فایل

یاعلی. التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
سمیه

نظرات  (۱)

سلام.طاعات و عبادات قبول.امروز بعد از مدتها به وبلاگ خودم و وبلاگهای ارزشی زیادی سر زدم که اکثرا یا تعطیل و یا نیمه تعطیل بودند.و زمانی که با پست خداحافظی شما روبرو شدم فکر کردم شما هم عقب نشینی کردید ولی بعد فهمیدم یک اسباب کشی بیشتر نبوده.خدا رو شکر که پابرجایید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">