سلوک

و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون... بقره 216

سلوک

و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون... بقره 216

سلوک

برای جانبازی در راه آرمان ها، یادبگیر که در این سیّاره رنج، صبورترین انسانها باشی.

**********

خدایا !

آنگونه زنده ام بدار که نشکند

دلی از زنده بودنم ...

و آنگونه بمیرانم

که به وجد نیاید کسی از نبودنم...

موضوعات وبلاگ
دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ب.ظ

شهید عباس بابایی

به نام خدا"

یکی از هم دوره ای های شهید بابایی در آمریکا میگفت: توی آمریکا دوره ی خلبانی می دیدیم، یه روز دیدم روی بولتن خبری پایگاه مطلبی رو نوشته که نظر همه رو جلب کرده بود. مطلب هم این بود:

دانشجو بابایی ساعت 2 بعد از نیمه شب می دود تا شیطان را از خود دور کند!

تا این مطلب رو خوندم، رفتم سراغ عباس و گفتم: عباس قضیه چیه؟ اولش نمی خواست بگه، بعدم آروم سرشو بالا آورد و گفت: چندشب پیش بدخواب شده بودم، رفتم میدون چمن تا کمی بدوم. کلنل(باکستر) و زنش منو دیدن، از شب نشینی می اومدن.کلنل به من گفت: این وقت شب برا چی میدوی؟ 

بهش گفتم: دارم ورزش می کنم.

گفت: راستشو بگو. گفتم: راستش محیط خوابگاه خیلی آلوده هست، شیطون آدمو بدجوری اذیت میکنه، اگه آدم حواسشو جمع نکنه به گناه می افته.

بعدشم بهش گفتم: میدونی دین ما برای اینطور وقتا چه توصیه ای می کنه؟ عمل سخت انجام بدی!

علمدار آسمان/ص 29

پی نوشت: ربّ اعوذ بک من همزات الشّیاطین..

شادی ارواح طیبه شهدا صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

یاعلی. التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
سمیه

نظرات  (۱)

سلام .خداقوت

باتشکر . این مطلب در سایت گلستان بلاگ منتشر شد.

 http://golestanblog.ir/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

منتظر مطالب بعدی شما هستیم

یاعلی. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">